252. Treeco
Typ: Trawa Opis: Szybko pokonuje nawet pionowe ściany. Odczuwa wilgotność swoim ogonem, by przewidzieć pogodę na następny dzień.
Treeco --> Grovyle --> Sceptile
253. Grovyle
Typ: Trawa Opis:Silnie rozwinięte mięśnie ud dają mu zadziwiającą szybkość i skoczność.
Treeco --> Grovyle --> Sceptile
254. Sceptile
Typ Trawa Opis:Liście na jego ogonie są ostre jak szpady. Szybko skacze po gałęziach drzew by atakować.
Treeco --> Grovyle --> Sceptile
255. Torchic
Typ: Ogień Opis:W swoim brzuchu ma worek ognia, który nieustannie parzy. Czuje gorąco, gdy jest uciskany.
Torchic --> Combusken --> Blaziken
256. Combusken
Typ: Ogień / Walka Opis:Zwiększa swą koncentrację wydając chrapliwe dźwięki. Jego kopnięcia mają niszczącą moc.
Torchic --> Combusken --> Blaziken
257. Blaziken
Typ: Ogień / Walka Opis:Stając wobec silnego przeciwnika uwalnia ognie ze swych nadgarstków. Jego potężne nogi pozwalają mu gładko przeskakiwać budynki.
Torchic --> Combusken --> Blaziken
258. Mudkip
Typ: Woda / Opis:Jego wielka płetwa ogonowa pozwala mu szybko poruszać się w wodzie. Mimo niewielkich rozmiarów jest bardzo silny.
Mudkip --> Marshtomp --> Swampert
259. Marshtomp
Typ: Woda / Ziemia Opis:Najlepiej czuje się na terenach błotnistych. Szybko razi przeciwników szamoczących się w błocie.
Mudkip --> Marshtomp --> Swampert
260. Swampert
Typ: Woda / Ziemia Opis:Jego ramiona są twarde jak skała. Jednym ciosem może rozbić przeciwnika. Gniazda zakłada na pięknych plażach.
Mudkip --> Marshtomp --> Swampert
261. Poochyena
Typ: Mrok Opis:Jest uparty. Jego wrażliwy węch pozwala mu bezbłędnie wytropić ofiarę.
Poochyena --> Mightyena
262. Mightyena
Typ: Mrok Opis: Zawsze posłuszny wprawionemu trenerowi. Jego zachowanie wynika z tego, że w dawnych czasach żył w sforach.
Poochyena --> Mightyena
263. Zigzagoon
Typ: Normalny Opis: Bardzo ciekawski Pokemon. Okazuje zainteresowanie wszystkim, co jest zygzakowate.
Zigzagoon --> Linoone
264. Linoone
Typ: Normalny Opis: Biegnąc w prostej linii osiąga 60 mil na godzinę. Jednakże ma gorszy czas na krętych drogach.
Zigzagoon --> Linoone
265. Wurmple
Typ: Robak Opis: Żyje wśród wysokiej trawy i w lasach. Zaatakowany, broni się wystawiając na wroga swe trujące kolce.
Wurmple --> Silcoon --> Beautyfly Wurmple --> Cascoon --> Dustox
266. Silcoon
Typ: Robak Opis: Wykonując minimalne ruchy oszczędza energię. Oczekując na ewolucję, wypija tylko trochę wody deszczowej.
Wurmple --> Silcoon --> Beautyfly
267. Beautifly
Typ: Robak / Lot Opis: Wbrew swojemu wyglądowi, ma agresywną naturę. Atakuje wkłuwając swój długi smukły pysk.
Wurmple --> Silcoon --> Beautyfly
268. Cascoon
Typ: Robak Opis: Jego ciało, wykonane z miękkiego jedwabiu, z czasem twardnieje. Gdy pojawiają się pęknięcia, ewolucja jest blisko.
Wurmple --> Cascoon --> Dustox
269. Dustox
Typ: Robak / Trucizna Opis: Gdy wyczuje niebezpieczeństwo, rozprasza strasznie trujący pył. Nocą gromadzą się w blasku lamp ulicznych.
Wurmple --> Cascoon --> Dustox
270. Lotad
Typ: Trawa / Woda Opis: Poszukuje czystej wody. Jeśli zbyt długo nie pije, liść na jego głowie więdnie.
Lotad --> Lombre --> Ludicolo
271. Lombre
Typ: Trawa / Woda Opis: W słoneczne dni przebywa nad brzegami wód. W dzień śpi na łóżku z wodorostów, staje się aktywny nocą.
Lotad --> Lombre --> Ludicolo
272. Ludicolo
Typ: Trawa / Woda Opis: Pogodne rytmy i wesoła muzyka uaktywnia komórki Ludicolo, czyniąc go silniejszym.
Lotad --> Lombre --> Ludicolo
273. Seedot
Typ: Trawa Opis: Gdy pozostaje nieruchomy, nie można odróżnić go od prawdziwego orzecha. Lubi sprawiać niespodziankę poszukującym żywności Pidgey'om.
Seedot --> Nuzleaf --> Shiftrye
274. Nuzleaf
Typ: Trawa / Mrok Opis: Żyje w dziuplach wielkich drzew. Muzyka jego fletu napełnia słuchaczy strachem.
Seedot --> Nuzleaf --> Shiftrye
275. Shiftrye
Typ: Trawa / Mrok Opis: POKEMON - strażnik lasu. Potrafi czytać w umyśle wroga i podjąć odpowiednie działanie.
Seedot --> Nuzleaf --> Shiftrye
276. Taillow
Typ: Lot Opis: Nie lubi zimnych pór roku. Migruje wówczas do innych miejsc w poszukiwaniu ciepła. Potrafi pokonać 180 mil dziennie.
Taillow --> Swellow
277. Swellow
Typ: Lot Opis: Gdy jego dwa pióra ogonowe są pięknie wyprostowane, jest to oznaką zdrowia. Wykwintnie unosi się na niebie.
Taillow --> Swellow
278. Wingull
Typ: Woda / Lot Opis: Podróżuje niesiony oceanicznym wiatrem niczym szybowiec. Zimą chowa jedzenie wokół swych gniazd.
Wingull --> Pelipper
279. Pelipper
Typ: Woda / Lot Opis: Jest latającym transportowcem, który przenosi w swoim dziobie małe POKEMONY. Balansuje na fali, by dać odpocząć skrzydłom.
Wingull --> Pelipper
280. Ralts
Typ: Psycho Opis: Dostraja się do emocji ludzi i Pokemonów. Ukrywa się, gdy wyczuwa wrogość.
Ralts --> Kirlia --> Gardewoir Ralts --> Kirlia --> Gallade
281. Kirlia
Typ: Psycho Opis: Ten wesoły duszek daje energię psychokinetyczną swojemu trenerowi. Gdy jest szczęśliwy wiruje i tańczy.
Ralts --> Kirlia --> Gardewoir Ralts --> Kirlia --> Gallade
282. Gardewoir
Typ:Psycho Opis: Ma moc przepowiadania przyszłości. Rośnie ona, gdy jest chroniony przez swojego trenera.
Ralts --> Kirlia --> Gardewoir
283. Surskit
Typ: Robak / Woda Opis: Zwykle żyją w stawach, ale po wieczornej ulewie mogą występować w kałużach w mieście.
Surskit --> Masquerin
284. Masquerain
Typ: Robak / Lot Opis: Jego czułki mają charakterystyczny wzór, wyglądający jak oczy. Gdy pada stają się ciężkie, co uniemożliwia mu latanie.
Surskit --> Masquerin
285. Shroomish
Typ: Trawa Opis: Woli wilgotne miejsca. Dzień spędza nieruchomo w cieniu drzew. Ze swej głowy uwalnia trujący pył.
Shroomish --> Breloom
286. Breloom
Typ: Trawa / Walka Opis: Nasiona na jego ogonie produkują toksyczne proszki. Rozsypuje szybkimi, niedostrzegalnymi uderzeniami.
Shroomish --> Breloom
287. Slakoth
Typ: Normalny Opis: Śpi 20 godzin dziennie. Jedną z jego umiejętności jest usypianie tych, którzy na niego patrzą.
Slakoth --> Vigoroth --> Slaking
288. Vigoroth
Typ: Normalny Opis: Jest zawsze głodny, ponieważ nigdy nie przestaje szaleć. Nawet gdy je nie może się uspokoić.
Slakoth --> Vigoroth --> Slaking
289. Slaking
Typ: Normalny Opis: Jest najbardziej leniwym POKEMONEM na świecie. Jednakże, może posługiwać się ogromną mocą uwalniając na raz całą zgromadzoną w nim energię.
Slakoth --> Vigoroth --> Slaking
290.Nincada
Typ: Robak / Ziemia Opis:Ponieważ żyje wyłącznie pod ziemią jest prawie ślepy. Używa natomiast czułków.
Nincada --> Ninjask Nincada --> Shedinja (wolne miejsce w drużynie)
291. Ninjask
Typ: Robak / Lot Opis:Jest tak szybki, że może uniknąć każdego ataku. Uwielbia żywić się sokiem z drzew.
Nincada --> Ninjask
292. Shedinja
Typ: Robak / Duch Opis:Bardzo specjalny POKEMON, który pojawia się w Pokeballu po ewolucji Nincada.
Nincada --> Shedinja (wolne miejsce w drużynie)
293. Wishmur
Typ: Normalny Opis: Zwykle szepcze, ale zaczyna wrzeszczeć, gdy wyczuje niebezpieczeństwo. Przestaje gdy jego uszy są zatkane.
Whismur --> Loudred --> Exploud
294. Loudred
Typ: Normalny Opis: Tupiąc stopami generuje falę ultradźwiękową, która może zdmuchnąć dom.
Whismur --> Loudred --> Exploud
295. Exploud
Typ: Normalny Opis: Emituje rozmaite dźwięki z otworów na całym ciele. Jego głośny krzyk słychać z ponad 6 mil.
Whismur --> Loudred --> Exploud
296. Makuhita
Typ: Walka Opis: Staje się silniejszy dzięki ciężkiemu treningowi. To odważny POKEMON, który potrafi wytrzymać każdy atak.
Makuhita --> Harijama
297. Harijama
Typ: Walka Opis: By uzyskać siłę tupie w ziemię. Silnym ruchem ramion może wysłać w powietrze 10-tonową ciężarówkę.
Makuhita --> Harijama
298. Azurill
Typ: Woda Opis: Walczy wymachując dookoła ogonem, który jest dłuższy niż jego ciało. Ogon umożliwia mu również unoszenie się na wodzie.
Azurill --> Marill --> Azumarill (Szczęśliwy pokemon)
299. Nosepass
Typ: Kamień Opis: Jego magnetyczny nos zawsze wskazuje północ. Podróżujący sprawdzają Nosepasa, by określić swoje położenie.
Nosepass --> Probopass (Lvl up w Moon Cave)
300. Skitty
Typ: Normalny Opis: Mówi się, że trudno zdobyć jej zaufanie. Jednakże jest bardzo ceniona za swój ładny wygląd i zachowanie.
Skitty --> Delcatty
301. Delcatty
Typ: Normalny Opis: Ulubieniec trenerek znających się na modzie, wykorzystywany na pokazach za swój styl i futro.
Skitty --> Delcatty
302. Sableye
Typ: Duch Opis:Żywi się szlachetnymi kamieniami. W ciemnościach jego oczy błyszczą jak klejnoty.
BRAK
303. Mawile
Typ: Stal Opis:Używa swojej potulnie wyglądającej twarzy by zahipnotyzować wroga, następnie kąsa go swą olbrzymią bezlitosną szczęką.
BRAK
304. Aron
Typ: Stal / Ziemia Opis: Żywi się żelazem, budując swe stalowe ciało. Jest plagą, gdy schodzi z gór by zjadać mosty i tory kolejowe.
Aron --> Lairon --> Aggron
305. Lairon
Typ: Stal / Ziemia Opis: Zwykle pokazuje swoją siłę wywołując iskry podczas uderzania swym stalowym ciałem w głazy.
Aron --> Lairon --> Aggron
306. Aggron
Typ: Stal / Ziemia Opis: Wybiera ogromne góry na swe samotne terytorium. Bezlitośnie niszczy tych, którzy ośmielą się naruszyć jego przestrzeń.
Aron --> Lairon --> Aggron
307. Medititte
Typ: Walka / Psycho Opis: Nigdy nie opuszcza swych codziennych treningów jogi. Dzięki medytacji zwiększa swą wewnętrzną moc.
Medititte --> Medicham
308. Medicham
Typ: Walka / Psycho Opis: Elegancko unika ataków tanecznym krokiem. Następnie z tą samą siłą rozpoczyna niszczące kontruderzenie.
Medititte --> Medicham
309. Electrike
Typ: Elektro Opis: By się rozładować, gromadzi ładunki elektryczne w swoim futrze. Iskrzy się gdy nadchodzi burza.
Electrike --> Manectric
310. Manectric
Typ: Elektro Opis: Rzadko ukazuje się ludziom. Podobno występuje w miejscach, gdzie uderzają pioruny.
Electrike --> Manectric
311. Plusle
Typ: Elektro Opis: Pociesza partnerów rozsypując iskry ze swego ciała. Wspina się na słupy telefoniczne, by absorbować elektryczność.
BRAK
312. Minun
Typ: Elektro Opis: W czasie deszczu chowają się pod okapami dachów. Dla zachęty używają pomponów wykonanych z iskier.
BRAK
313. Volbeat
Typ: Robak Opis: Żyje wokół czystych stawów. Nocą jego odwłok zaczyna świecić. Błyskając tym światłem porozumiewa się z innymi.
BRAK
314. Illumise
Typ: Robak Opis: Przywołują Volbeaty, by rysować znaki na nocnym niebie. Niektórzy naukowcy badają tworzone przez nie wzory.
BRAK
315. Roselia
Typ: Trawa / Trucizna Opis: Jej kwiaty wydzielają odprężający zapach. Aromat jest tym silniejszy im zdrowszy Pokemon.
Budew --> Roselia (Szczęście w dzień) Roselia --> Roserade (Błyszczący Kamień)
316. Gulpin
Typ: Trucizna Opis: Jego żołądek trawi wszystko. Podczas trawienia wydala obrzydliwe, przytłaczające gazy.
Gulpin --> Swalot
317. Swalot
Typ: Trucizna Opis: Może połknąć na raz całą oponę. Z porów swojego ciała wydziela strasznie trującą ciecz.
Gulpin --> Swalot
318. Carvanha
Typ: Woda / Mrok Opis: Żyją w wielkich rzekach przepływających przez dżungle. Gromadzą się wokół ofiary, która przekroczy ich terytorium.
Carvanha --> Sharpedo
319. Sharpedo
Typ: Woda / Mrok Opis: Zbój mórz, jego kły przebijają żelazo. Pływa wyrzucając tyłem strumienie wody.
Carvanha --> Sharpedo
320. Wailmer
Typ: Woda Opis: Gdy zasysa wielkie ilości morskiej wody, wygląda jak wielka gumowa piłka. Zjada tonę pokarmu dziennie.
Wailmer --> Wailord
321. Wailord
Typ: Woda Opis: Jest największy spośród wszystkich Pokemonów. Gromadzi zdobycz w grupy, a następnie połyka je jednym haustem.
Wailmer --> Wailord
322. Numel
Typ: Ogień / Ziemia Opis: Lawa wypełniająca jego ciało ma prawie 2200 stopni Farenheita. Gdy stygnie lawa twardnieje i spowalnia go.
Numel --> Camerupt
323. Camerupt
Typ: Ogień / Ziemia Opis: Rozzłoszczony, wybucha płynną lawą ze swych garbów. Żyje w kraterach wulkanów.
Numel --> Camerupt
324. Torkoal
Typ: Ogień Opis: Wewnątrz skorupy spala węgiel. Zaatakowany bucha gęstym, czarnym dymem i znika.
BRAK
325. Spoink
Typ: Psycho Opis: Pozornie umiera, gdy przestaje podskakiwać. Na swojej głowie nosi perłę do Clamperla.
Spoink --> Grumpig
326. Grumpig
Typ: Psycho Opis: Dzięki tanecznym krokom, uzyskuje kontrolę nad przeciwnikiem. Perły na jego czole są cennym skarbem.
Spoink --> Grumpig
327. Spinda
Typ: Normalny Opis: Nie ma dwóch Spinda o takim samym wzorze plamek. Oszałamia wroga mylącymi ruchami.
BRAK
328. Trapinch
Typ: Ziemia Opis: Żyje na suchych pustyniach. Buduje pochyłe pułapki z piasku, w których cierpliwie oczekuje ofiary.
Trapinch --> Vibrava --> Flygon
329. Vibrava
Typ: Ziemia / Smok Opis: Gwałtownie machając skrzydłami generuje fale ultradźwiękowe. Po osłabieniu ofiary rozpuszcza ją kwasem.
Trapinch --> Vibrava --> Flygon
330. Flygon
Typ: Ziemia / Smok Opis: Ukrywa się unosząc pustynny piach swymi skrzydłami. Czerwone pokrywy chronią jego oczy przed piaskiem.
Trapinch --> Vibrava --> Flygon
331. Cacnea
Typ: Trawa Opis: Woli surowe środowisko takie jak np. pustynia. Może przeżyć 30 dni na wodzie zgromadzonej w swoim ciele.
Cacnea --> Cacturne
332. Cacturne
Typ: Trawa / Mrok Opis: Żyje na pustyniach. Aktywny staje się nocą, gdy poluje na wyczerpane pustynnym żarem ofiary.
Cacnea --> Cacturne
333. Swablu
Typ: Lot Opis: Bardzo dba o swoje podobne chmurom skrzydła. Bierze kąpiel by się oczyścić, gdy jest brudny.
Swablu --> Altaria
334. Altaria
Typ:Smok / Lot Opis: Gdy głęboko w górach, z dala od ludzi usłyszysz piękne trele, to potęga Altarii.
Swablu -->Altaria
335. Zangoose
Typ: Normalny Opis: Gdy spotka Sevipera jego futro jeży się i przybiera pozycję do walki. Jego najlepszą bronią są ostre pazury.
BRAK
336. Seviper
Typ: Trucizna Opis: Ostrzy swój mieczopodobny ogon na twardych skałach. Ukrywa się w wysokiej trawie i atakuje nieostrożną ofiarę jadowitymi kłami.
BRAK
337. Lunatone
Typ: Kamień / Psycho Opis: Jego siły odpływają i przypływają w księżycowym cyklu. Tryska energią wystawiony na światło pełni księżyca.
BRAK
338. Solrock
Typ: Kamień / Psycho Opis: W dzień gromadzi energię słoneczną. Zawsze spokojny, potrafi odczuć co myśli przeciwnik.
BRAK
339. Barboach
Typ: Woda / Ziemia Opis: Sonduje muliste dna rzek swymi długimi wąsami. Jego ciało pokrywa ochronny śluz.
Barboach --> Whiscash
340. Whiscash
Typ:Woda / Ziemia Opis: Zakłada gniazda na powierzchni bagien. Zjada wszystko - jeśli jest żywe WHISCASH zje to.
Barboach --> Whiscash
341. Corphish
Typ: Woda Opis: Pochodzi zza morza. Jest bardzo twardym stworzeniem, które szybko się rozmnaża nawet w zanieczyszczonych strumieniach.
Corphish --> Crawdaunt
342. Crawdaunt
Typ: Woda / Mrok Opis: Ciężkawy gość, który dziko młóci swymi ogromnymi szczypcami. Podobno niezwykle trudny do podniesienia.
Corphish --> Crawdaunt
343. Baltoy
Typ: Ziemia / Psycho Opis: Został odkryty w antycznych ruinach. Poruszając się, ciągle wiruje. Stoi na jednej nodze nawet podczas snu.
Baltoy --> Claydol
344. Claydol
Typ: Ziemia / Psycho Opis: Wydaje się, że narodził się z glinianej lalki wykonanej przez starożytnych ludzi. By się unosić i poruszać używa telekinezy.
Baltoy --> Claydol
345. Lileep
Typ: Kamień / Trawa Opis: Wymarł 100 milionów lat temu. Został odtworzony ze skamieliny przy użyciu zaawansowanej techniki.
Lileep --> Cradily
346. Cradily
Typ: Kamień / Trawa Opis: Usidla ofiarę swymi ośmioma mackami. Następnie, przed zjedzeniem, rozpuszcza ofiarę kwasem.
Lileep --> Cradily
347. Anorith
Typ: Kamień / Robak Opis: To rodzaj Pokemona przodka. Używa swych wyrośniętych szczypiec do chwytania ofiar ukrytych wśród skał na dnie morza.
Anorith --> Armaldo
348. Armaldo
Typ: Kamień / Robak Opis: Jego ciało chronione przez twardy pancerz jest bardzo silne. Przebija ofiarę swoimi pazurami, a następnie zjada.
Anorith --> Armaldo
349. Feebas
Typ: Woda Opis: Wyśmiewany za swój nędzny wygląd i ignorowany przez naukowców. Żyle w zarośniętych zielskiem stawach.
Feebas --> Milotic (Maxymalnie piękny)
350. Milotic
Typ: Woda Opis: Milotic jest olśniewająco piękny. Ci, którzy go ujrzeli mówią, że zapomnieli swe wojownicze dusze.
Feebas --> Milotic (Maxymalnie piękny)
351. Castform
Typ: Normalny Opis: Posiada umiejętność zmieniania się w słońce, kroplę deszczu lub płatek śniegu w zależności od aktualnej pogody.
BRAK
352. Kecleon
Typ: Normalny Opis: Zmienia kolor ciała, by dostosować się do otoczenia. Zmienia kolor także, gdy jest szczęśliwy lub smutny.
BRAK
353. Shuppet
Typ: Duch Opis: Uwielbia karmić się uczuciami typu zawiść i złośliwość. Wyczuwa ludzkie emocje swoim rogiem.
Shuppet --> Banette
354. Banette
Typ: Duch Opis: Silne uczucie nienawiści zmienia marionetkę w Pokemona. Gdy otwiera swe usta, uchodzą z niego złe moce.
Shuppet --> Banette
355. Duskull
Typ: Duch Opis: Czyni się niewidzialnym i cicho podkrada się do ofiary. Posiada umiejętność przenikania przez grube ściany.
Duskull --> Dusclops Dusclops --> Dusknoir (Ubranie "Śmierci")
356. Dusclops
Typ: Duch Opis: Jego ciało jest zupełnie puste. Gdy otwiera paszczę wchłania wszystko jakby był czarną dziurą.
Duskull --> Dusclops Dusclops --> Dusknoir (Ubranie "Śmierci")
357. Tropius
Typ: Trawa / Lot Opis: Żyje w tropikalnych dżunglach. Pęk owoców wokół jego szyi to przysmak. Owoce dojrzewają dwa razy w roku.
BRAK
358. Chimecho
Typ: Psycho Opis: Podróżuje unosząc się na wietrze. Zręcznie używa swego długiego ogona do łapania orzechów i jagód, które uwielbia jeść.
Chingling --> Chimecho (Szczęście nocą)
359. Absol
Typ: Mrok Opis: Występuje w miejscach, gzie przeczuwa nadejście naturalnych katastrof. Przez to jest postrzegany, jako sprawca nieszczęść.
BRAK
360. Wynaut
Typ: Psycho Opis: Woli poruszać się w grupach z innymi. Śpią w jaskiniach w zwartych grupkach.
Wynaut --> Wobbuffet
361. Snorunt
Typ: Lód Opis: Mówi się, że dom odwiedzony przez Snorunta rozkwita. Może on wytrzymać temperaturę minus 150 stopni Fahrenheita.
Snorunt --> Glalie Snorunt --> Froslass (Kamień Brzasku)
362. Glalie
Typ: Lód Opis: Jego ciało zbudowane jest z lodu, którego nie można stopić, nawet ogniem. Może natychmiast zamrozić wilgoć zawartą w powietrzu.
Snorunt --> Glalie
363. Spheal
Typ: Lód / Woda Opis: Jego ciało jest pokryte miękkim futrem. Futro chroni go przed zimnem, gdy toczy się po lodzie.
Spheal --> Sealeo --> Walrein
364. Sealeo
Typ: Lód / Woda Opis: Nowe przedmioty poznaje dotykając je nosem. Bawi się obracając Spheal-a na swym nosie.
Spheal --> Sealeo --> Walrein
365. Walrein
Typ: Lód / Woda Opis: Pływa przez mroźne morza roztrzaskując lodowe kry swymi długimi kłami. Jest chroniony przez swój ochrypły ryk.
Spheal --> Sealeo --> Walrein
366. Clamperl
Typ: Woda Opis: Jest chroniony przez solidną muszlę. Raz w życiu tworzy wspaniałą perłę.
Clamperl --> Huntail (głębinowy ząb) Clamperl --> Gorebyss (głębinowa skała)
367. Huntail
Typ: Woda Opis: Żyje w głębokich morzach, gdzie nie dociera światło. Rozświetla swój mały, podobny do ryby ogon by zwabić ofiarę.
Clamperl --> Huntail (głębinowy ząb)
368. Gorebyss
Typ:Woda Opis: Jego opływowy kształt jest nadzwyczaj piękny. Za pomocą smukłych ust, żywi się wodorostami rosnącymi między skałami.
Clamperl --> Gorebyss (głębinowa skała)
369. Relicanth
Typ:Woda / Kamień Opis: Pozostaje niezmieniony od 100 milionów lat. Został odkryty podczas badań morskich głębin.
BRAK
370. Luvdisc
Typ:Woda Opis: W czasie okresu godowego, niezliczone Luvdisc'e gromadzą się wokół raf koralowych zmieniając szczyty fal.
BRAK
371. Bagon
Typ: Smok Opis: Twardą jak stal głową może rozwalać kamienie. Nie może się doczekać, aż wyrosną mu skrzydła by mógł latać.
Bagon --> Shelgon --> Salamence
372. Shelgon
Typ: Smok Opis: Jego opancerzone ciało odbija wszystkie ataki. Ten pancerz jest bardzo twardy, jednakże czyni go ciężkim i nieco ospałym.
Bagon --> Shelgon --> Salamence
373. Salamence
Typ: Smok / Lot Opis: Rozwścieczony nie panuje nad sobą. Niszczy wszystko ostrymi pazurami i ogniem.
Bagon --> Shelgon --> Salamence
374. Beldum
Typ: Stal / Psycho Opis: Używa fal magnetycznych by zmienić formę. Wszystkie komórki jego ciała są magnetyczne.
Beldum --> Metang --> Metagross
375. Metang
Typ: Stal / Psycho Opis: Unosi się w powietrzu dzięki magnetyzmowi. Jego ciało jest tak wytrzymałe, że nawet po zderzeniu z samolotem nie zostaje zadrapane.
Beldum --> Metang --> Metagross
376. Metagross
Typ: Stal / Psycho Opis: Jest utworzony z połączenia dwóch Metang-ów. Mówi się, że jego cztery mózgi przewyższają superkomputer.
Beldum --> Metang --> Metagross
377. Regirock
Typ: Kamień Opis: Jest cały zbudowany z kamieni, bez śladu mózgu czy serca. Stanowi zagadkę nawet dla współczesnych naukowców.
BRAK
378. Regice
Typ: Lód Opis: Badania ujawniają, że jest zbudowany z tego samego rodzaju lodu, co znaleziony na South Pole.
BRAK
379. Registeel
Typ: Stal Opis: Jest mocniejszy, niż jakikolwiek metal. Jego twardość spowodowana jest przez podziemne ciśnienie przez dziesiątki tysięcy lat.
BRAK
380. Latias
Typ: Smok / Lot Opis: Może telepatycznie komunikować się z ludźmi. Zmienia swój wygląd rozpraszając światło dolną częścią ciała.
BRAK
381. Latios
Typ: Smok / Lot Opis: Ma łagodny temperament i nie lubi walczyć. Lata szybciej niż samolot.
BRAK
382. Kyogre
Typ: Woda Opis: Mówi się, że ten Pokemon poszerza morza powodując ulewne deszcze. Ma moc kontrolowania pogody.
BRAK
383. Groudon
Typ: Ziemia Opis: Ten legendarny Pokemon reprezentuje lądy. Zasypia po pokonaniu Kyogre.
BRAK
384. Rayquaza
Typ: Smok / Lot Opis: Żyje od setek milionów lat w warstwie ozonowej. Jego latająca forma wygląda niczym meteor.
BRAK
385. Jirachi
Typ: Stal / Psycho Opis: Mówi się, że może spełnić każde szczere życzenie. Budzi się tylko na siedem dni co tysiąc lat.
BRAK
386. Deoxys
Typ: Deoxys Opis: Gdy zmienia formę występują zorze. Przyjmuje ataki przez zmianę struktury komórkowej.
BRAK
|