252. Treeco
Typ: Trawa
Opis: Szybko pokonuje nawet pionowe ściany. Odczuwa wilgotność swoim ogonem, by przewidzieć pogodę na następny dzień.
Treeco
--> Grovyle --> Sceptile
253. GrovyleTyp: TrawaOpis:Silnie rozwinięte mięśnie ud dają mu zadziwiającą szybkość i skoczność.
Treeco -->
Grovyle --> Sceptile
254. SceptileTyp TrawaOpis:Liście na jego ogonie są ostre jak szpady. Szybko skacze po gałęziach drzew by atakować.
Treeco --> Grovyle -->
Sceptile255. TorchicTyp: OgieńOpis:W swoim brzuchu ma worek ognia, który nieustannie parzy. Czuje gorąco, gdy jest uciskany.
Torchic --> Combusken --> Blaziken
256. CombuskenTyp: Ogień /
WalkaOpis:Zwiększa swą koncentrację wydając chrapliwe dźwięki. Jego kopnięcia mają niszczącą moc.
Torchic -->
Combusken --> Blaziken
257. BlazikenTyp: Ogień /
WalkaOpis:Stając wobec silnego przeciwnika uwalnia ognie ze swych nadgarstków. Jego potężne nogi pozwalają mu gładko przeskakiwać budynki.
Torchic --> Combusken -->
Blaziken258. MudkipTyp: Woda /
Opis:Jego wielka płetwa ogonowa pozwala mu szybko poruszać się w wodzie. Mimo niewielkich rozmiarów jest bardzo silny.
Mudkip --> Marshtomp --> Swampert
259. MarshtompTyp: Woda /
ZiemiaOpis:Najlepiej czuje się na terenach błotnistych. Szybko razi przeciwników szamoczących się w błocie.
Mudkip -->
Marshtomp --> Swampert
260. SwampertTyp: Woda /
ZiemiaOpis:Jego ramiona są twarde jak skała. Jednym ciosem może rozbić przeciwnika. Gniazda zakłada na pięknych plażach.
Mudkip --> Marshtomp -->
Swampert261. PoochyenaTyp: MrokOpis:Jest uparty. Jego wrażliwy węch pozwala mu bezbłędnie wytropić ofiarę.
Poochyena --> Mightyena
262. MightyenaTyp: MrokOpis: Zawsze posłuszny wprawionemu trenerowi. Jego zachowanie wynika z tego, że w dawnych czasach żył w sforach.
Poochyena -->
Mightyena263. ZigzagoonTyp: NormalnyOpis: Bardzo ciekawski Pokemon. Okazuje zainteresowanie wszystkim, co jest zygzakowate.
Zigzagoon --> Linoone
264. LinooneTyp: NormalnyOpis: Biegnąc w prostej linii osiąga 60 mil na godzinę. Jednakże ma gorszy czas na krętych drogach.
Zigzagoon -->
Linoone265. WurmpleTyp: RobakOpis: Żyje wśród wysokiej trawy i w lasach. Zaatakowany, broni się wystawiając na wroga swe trujące kolce.
Wurmple --> Silcoon --> Beautyfly
Wurmple --> Cascoon --> Dustox
266. SilcoonTyp: RobakOpis: Wykonując minimalne ruchy oszczędza energię. Oczekując na ewolucję, wypija tylko trochę wody deszczowej.
Wurmple -->
Silcoon --> Beautyfly
267. BeautiflyTyp: Robak /
LotOpis: Wbrew swojemu wyglądowi, ma agresywną naturę. Atakuje wkłuwając swój długi smukły pysk.
Wurmple --> Silcoon -->
Beautyfly268. CascoonTyp: RobakOpis: Jego ciało, wykonane z miękkiego jedwabiu, z czasem twardnieje. Gdy pojawiają się pęknięcia, ewolucja jest blisko.
Wurmple -->
Cascoon --> Dustox
269. DustoxTyp: Robak /
TruciznaOpis: Gdy wyczuje niebezpieczeństwo, rozprasza strasznie trujący pył. Nocą gromadzą się w blasku lamp ulicznych.
Wurmple --> Cascoon -->
Dustox270. LotadTyp: Trawa /
WodaOpis: Poszukuje czystej wody. Jeśli zbyt długo nie pije, liść na jego głowie więdnie.
Lotad --> Lombre --> Ludicolo
271. LombreTyp: Trawa /
WodaOpis: W słoneczne dni przebywa nad brzegami wód. W dzień śpi na łóżku z wodorostów, staje się aktywny nocą.
Lotad -->
Lombre --> Ludicolo
272. LudicoloTyp: Trawa /
WodaOpis: Pogodne rytmy i wesoła muzyka uaktywnia komórki Ludicolo, czyniąc go silniejszym.
Lotad --> Lombre -->
Ludicolo273. SeedotTyp: TrawaOpis: Gdy pozostaje nieruchomy, nie można odróżnić go od prawdziwego orzecha. Lubi sprawiać niespodziankę poszukującym żywności Pidgey'om.
Seedot --> Nuzleaf --> Shiftrye
274. NuzleafTyp: Trawa /
MrokOpis: Żyje w dziuplach wielkich drzew. Muzyka jego fletu napełnia słuchaczy strachem.
Seedot -->
Nuzleaf --> Shiftrye
275. ShiftryeTyp: Trawa /
MrokOpis: POKEMON - strażnik lasu. Potrafi czytać w umyśle wroga i podjąć odpowiednie działanie.
Seedot --> Nuzleaf -->
Shiftrye276. TaillowTyp: LotOpis: Nie lubi zimnych pór roku. Migruje wówczas do innych miejsc w poszukiwaniu ciepła. Potrafi pokonać 180 mil dziennie.
Taillow --> Swellow
277. SwellowTyp: LotOpis: Gdy jego dwa pióra ogonowe są pięknie wyprostowane, jest to oznaką zdrowia. Wykwintnie unosi się na niebie.
Taillow -->
Swellow278. WingullTyp: Woda /
LotOpis: Podróżuje niesiony oceanicznym wiatrem niczym szybowiec. Zimą chowa jedzenie wokół swych gniazd.
Wingull --> Pelipper
279. PelipperTyp: Woda /
LotOpis: Jest latającym transportowcem, który przenosi w swoim dziobie małe POKEMONY. Balansuje na fali, by dać odpocząć skrzydłom.
Wingull -->
Pelipper280. RaltsTyp: PsychoOpis: Dostraja się do emocji ludzi i Pokemonów. Ukrywa się, gdy wyczuwa wrogość.
Ralts --> Kirlia --> Gardewoir
Ralts --> Kirlia --> Gallade
281. KirliaTyp: PsychoOpis: Ten wesoły duszek daje energię psychokinetyczną swojemu trenerowi. Gdy jest szczęśliwy wiruje i tańczy.
Ralts -->
Kirlia --> Gardewoir
Ralts -->
Kirlia --> Gallade
282. GardewoirTyp:PsychoOpis: Ma moc przepowiadania przyszłości. Rośnie ona, gdy jest chroniony przez swojego trenera.
Ralts --> Kirlia -->
Gardewoir283. Surskit Typ: Robak /
WodaOpis: Zwykle żyją w stawach, ale po wieczornej ulewie mogą występować w
kałużach w mieście.
Surskit --> Masquerin
284. Masquerain Typ: Robak /
LotOpis: Jego czułki mają charakterystyczny wzór, wyglądający jak oczy. Gdy pada
stają się ciężkie, co uniemożliwia mu latanie.
Surskit -->
Masquerin285. ShroomishTyp: TrawaOpis: Woli wilgotne miejsca. Dzień spędza nieruchomo w cieniu drzew. Ze swej
głowy uwalnia trujący pył.
Shroomish --> Breloom
286. BreloomTyp: Trawa /
WalkaOpis: Nasiona na jego ogonie produkują toksyczne proszki. Rozsypuje szybkimi,
niedostrzegalnymi uderzeniami.
Shroomish -->
Breloom287. Slakoth Typ: NormalnyOpis: Śpi 20 godzin dziennie. Jedną z jego umiejętności jest usypianie tych, którzy
na niego patrzą.
Slakoth --> Vigoroth --> Slaking
288. Vigoroth Typ: NormalnyOpis: Jest zawsze głodny, ponieważ nigdy nie przestaje szaleć. Nawet gdy je nie
może się uspokoić.
Slakoth -->
Vigoroth --> Slaking
289. SlakingTyp: NormalnyOpis: Jest najbardziej leniwym POKEMONEM na świecie. Jednakże, może
posługiwać się ogromną mocą uwalniając na raz całą zgromadzoną w nim energię.
Slakoth --> Vigoroth -->
Slaking290.Nincada Typ: Robak /
ZiemiaOpis:Ponieważ żyje wyłącznie pod ziemią jest prawie ślepy. Używa natomiast czułków.
Nincada --> Ninjask
Nincada --> Shedinja (wolne miejsce w drużynie)
291. Ninjask Typ: Robak /
LotOpis:Jest tak szybki, że może uniknąć każdego ataku. Uwielbia żywić się sokiem z drzew.
Nincada -->
Ninjask292. Shedinja Typ: Robak /
DuchOpis:Bardzo specjalny POKEMON, który pojawia się w Pokeballu po ewolucji Nincada.
Nincada -->
Shedinja (wolne miejsce w drużynie)
293. Wishmur Typ: NormalnyOpis: Zwykle szepcze, ale zaczyna wrzeszczeć, gdy wyczuje niebezpieczeństwo. Przestaje gdy jego uszy są zatkane.
Whismur --> Loudred --> Exploud
294. Loudred Typ: NormalnyOpis: Tupiąc stopami generuje falę ultradźwiękową, która może zdmuchnąć dom.
Whismur -->
Loudred --> Exploud
295. Exploud Typ: NormalnyOpis: Emituje rozmaite dźwięki z otworów na całym ciele. Jego głośny krzyk słychać z ponad 6 mil.
Whismur --> Loudred -->
Exploud296. Makuhita Typ: WalkaOpis: Staje się silniejszy dzięki ciężkiemu treningowi. To odważny POKEMON, który potrafi wytrzymać każdy atak.
Makuhita --> Harijama
297. Harijama Typ: WalkaOpis: By uzyskać siłę tupie w ziemię. Silnym ruchem ramion może wysłać w powietrze 10-tonową ciężarówkę.
Makuhita -->
Harijama298. Azurill Typ: WodaOpis: Walczy wymachując dookoła ogonem, który jest dłuższy niż jego ciało. Ogon umożliwia mu również unoszenie się na wodzie.
Azurill --> Marill --> Azumarill (Szczęśliwy pokemon)
299. Nosepass Typ: Kamień Opis: Jego magnetyczny nos zawsze wskazuje północ. Podróżujący sprawdzają Nosepasa, by określić swoje położenie.
Nosepass --> Probopass (Lvl up w Moon Cave)
300. Skitty Typ: NormalnyOpis: Mówi się, że trudno zdobyć jej zaufanie. Jednakże jest bardzo ceniona za swój ładny wygląd i zachowanie.
Skitty --> Delcatty
301. Delcatty Typ: NormalnyOpis: Ulubieniec trenerek znających się na modzie, wykorzystywany na pokazach za swój styl i futro.
Skitty -->
Delcatty302. Sableye Typ: DuchOpis:Żywi się szlachetnymi kamieniami. W ciemnościach jego oczy błyszczą jak klejnoty.
BRAK303. Mawile Typ: StalOpis:Używa swojej potulnie wyglądającej twarzy by zahipnotyzować wroga, następnie kąsa go swą olbrzymią bezlitosną szczęką.
BRAK304. Aron Typ: Stal /
ZiemiaOpis: Żywi się żelazem, budując swe stalowe ciało. Jest plagą, gdy schodzi z gór by zjadać mosty i tory kolejowe.
Aron --> Lairon --> Aggron
305. Lairon Typ: Stal /
ZiemiaOpis: Zwykle pokazuje swoją siłę wywołując iskry podczas uderzania swym stalowym ciałem w głazy.
Aron -->
Lairon --> Aggron
306. Aggron Typ: Stal /
ZiemiaOpis: Wybiera ogromne góry na swe samotne terytorium. Bezlitośnie niszczy tych, którzy ośmielą się naruszyć jego przestrzeń.
Aron --> Lairon -->
Aggron307. Medititte Typ: Walka /
PsychoOpis: Nigdy nie opuszcza swych codziennych treningów jogi. Dzięki medytacji zwiększa swą wewnętrzną moc.
Medititte --> Medicham
308. Medicham Typ: Walka /
PsychoOpis: Elegancko unika ataków tanecznym krokiem. Następnie z tą samą siłą rozpoczyna niszczące kontruderzenie.
Medititte -->
Medicham309. Electrike Typ: ElektroOpis: By się rozładować, gromadzi ładunki elektryczne w swoim futrze. Iskrzy się gdy nadchodzi burza.
Electrike --> Manectric
310. Manectric Typ: ElektroOpis: Rzadko ukazuje się ludziom. Podobno występuje w miejscach, gdzie uderzają pioruny.
Electrike -->
Manectric311. Plusle Typ: ElektroOpis: Pociesza partnerów rozsypując iskry ze swego ciała. Wspina się na słupy telefoniczne, by absorbować elektryczność.
BRAK312. Minun Typ: ElektroOpis: W czasie deszczu chowają się pod okapami dachów. Dla zachęty używają pomponów wykonanych z iskier.
BRAK313. Volbeat Typ: RobakOpis: Żyje wokół czystych stawów. Nocą jego odwłok zaczyna świecić. Błyskając tym światłem porozumiewa się z innymi.
BRAK314. Illumise Typ: RobakOpis: Przywołują Volbeaty, by rysować znaki na nocnym niebie. Niektórzy naukowcy badają tworzone przez nie wzory.
BRAK315. Roselia Typ: Trawa /
TruciznaOpis: Jej kwiaty wydzielają odprężający zapach. Aromat jest tym silniejszy im zdrowszy Pokemon.
Budew -->
Roselia (Szczęście w dzień)
Roselia --> Roserade (Błyszczący Kamień)
316. Gulpin Typ: TruciznaOpis: Jego żołądek trawi wszystko. Podczas trawienia wydala obrzydliwe, przytłaczające gazy.
Gulpin --> Swalot
317. Swalot Typ: TruciznaOpis: Może połknąć na raz całą oponę. Z porów swojego ciała wydziela strasznie trującą ciecz.
Gulpin -->
Swalot318. CarvanhaTyp: Woda /
Mrok Opis: Żyją w wielkich rzekach przepływających przez dżungle. Gromadzą się wokół ofiary, która przekroczy ich terytorium.
Carvanha --> Sharpedo
319. Sharpedo Typ: Woda /
Mrok Opis: Zbój mórz, jego kły przebijają żelazo. Pływa wyrzucając tyłem strumienie wody.
Carvanha -->
Sharpedo320. Wailmer Typ: WodaOpis: Gdy zasysa wielkie ilości morskiej wody, wygląda jak wielka gumowa piłka. Zjada tonę pokarmu dziennie.
Wailmer --> Wailord
321. Wailord Typ: WodaOpis: Jest największy spośród wszystkich Pokemonów. Gromadzi zdobycz w grupy, a następnie połyka je jednym haustem.
Wailmer -->
Wailord322. Numel Typ: Ogień /
Ziemia Opis: Lawa wypełniająca jego ciało ma prawie 2200 stopni Farenheita. Gdy stygnie lawa twardnieje i spowalnia go.
Numel --> Camerupt
323. CameruptTyp: Ogień /
Ziemia Opis: Rozzłoszczony, wybucha płynną lawą ze swych garbów. Żyje w kraterach wulkanów.
Numel -->
Camerupt324. TorkoalTyp: OgieńOpis: Wewnątrz skorupy spala węgiel. Zaatakowany bucha gęstym, czarnym dymem i znika.
BRAK325. SpoinkTyp: Psycho Opis: Pozornie umiera, gdy przestaje podskakiwać. Na swojej głowie nosi perłę do Clamperla.
Spoink --> Grumpig
326. GrumpigTyp: Psycho Opis: Dzięki tanecznym krokom, uzyskuje kontrolę nad przeciwnikiem. Perły na jego czole są cennym skarbem.
Spoink -->
Grumpig327. SpindaTyp: NormalnyOpis: Nie ma dwóch Spinda o takim samym wzorze plamek. Oszałamia wroga mylącymi ruchami.
BRAK328. Trapinch Typ: Ziemia Opis: Żyje na suchych pustyniach. Buduje pochyłe pułapki z piasku, w których cierpliwie oczekuje ofiary.
Trapinch --> Vibrava --> Flygon
329. Vibrava Typ: Ziemia /
Smok Opis: Gwałtownie machając skrzydłami generuje fale ultradźwiękowe. Po osłabieniu ofiary rozpuszcza ją kwasem.
Trapinch -->
Vibrava --> Flygon
330. Flygon Typ: Ziemia /
Smok Opis: Ukrywa się unosząc pustynny piach swymi skrzydłami. Czerwone pokrywy chronią jego oczy przed piaskiem.
Trapinch --> Vibrava -->
Flygon331. Cacnea Typ: Trawa Opis: Woli surowe środowisko takie jak np. pustynia. Może przeżyć 30 dni na wodzie zgromadzonej w swoim ciele.
Cacnea --> Cacturne
332. CacturneTyp: Trawa /
Mrok Opis: Żyje na pustyniach. Aktywny staje się nocą, gdy poluje na wyczerpane pustynnym żarem ofiary.
Cacnea -->
Cacturne333. Swablu Typ: Lot Opis: Bardzo dba o swoje podobne chmurom skrzydła. Bierze kąpiel by się oczyścić, gdy jest brudny.
Swablu --> Altaria
334. Altaria Typ:Smok /
Lot Opis: Gdy głęboko w górach, z dala od ludzi usłyszysz piękne trele, to potęga Altarii.
Swablu -->
Altaria335. ZangooseTyp: Normalny Opis: Gdy spotka Sevipera jego futro jeży się i przybiera pozycję do walki. Jego najlepszą bronią są ostre pazury.
BRAK336. SeviperTyp: Trucizna Opis: Ostrzy swój mieczopodobny ogon na twardych skałach. Ukrywa się w wysokiej trawie i atakuje nieostrożną ofiarę jadowitymi kłami.
BRAK337. Lunatone Typ: Kamień /
Psycho Opis: Jego siły odpływają i przypływają w księżycowym cyklu. Tryska energią wystawiony na światło pełni księżyca.
BRAK338. Solrock Typ: Kamień /
Psycho Opis: W dzień gromadzi energię słoneczną. Zawsze spokojny, potrafi odczuć co myśli przeciwnik.
BRAK339. Barboach Typ: Woda /
Ziemia Opis: Sonduje muliste dna rzek swymi długimi wąsami. Jego ciało pokrywa ochronny śluz.
Barboach --> Whiscash
340. Whiscash Typ:Woda /
Ziemia Opis: Zakłada gniazda na powierzchni bagien. Zjada wszystko - jeśli jest żywe WHISCASH zje to.
Barboach -->
Whiscash341. Corphish Typ: Woda Opis: Pochodzi zza morza. Jest bardzo twardym stworzeniem, które szybko się rozmnaża nawet w zanieczyszczonych strumieniach.
Corphish --> Crawdaunt
342. Crawdaunt Typ: Woda /
Mrok Opis: Ciężkawy gość, który dziko młóci swymi ogromnymi szczypcami. Podobno niezwykle trudny do podniesienia.
Corphish -->
Crawdaunt343. Baltoy Typ: Ziemia /
Psycho Opis: Został odkryty w antycznych ruinach. Poruszając się, ciągle wiruje. Stoi na jednej nodze nawet podczas snu.
Baltoy --> Claydol
344. Claydol Typ: Ziemia /
Psycho Opis: Wydaje się, że narodził się z glinianej lalki wykonanej przez starożytnych ludzi. By się unosić i poruszać używa telekinezy.
Baltoy -->
Claydol345. Lileep Typ: Kamień /
Trawa Opis: Wymarł 100 milionów lat temu. Został odtworzony ze skamieliny przy użyciu zaawansowanej techniki.
Lileep --> Cradily
346. Cradily Typ: Kamień /
Trawa Opis: Usidla ofiarę swymi ośmioma mackami. Następnie, przed zjedzeniem, rozpuszcza ofiarę kwasem.
Lileep -->
Cradily347. Anorith Typ: Kamień /
RobakOpis: To rodzaj Pokemona przodka. Używa swych wyrośniętych szczypiec do chwytania ofiar ukrytych wśród skał na dnie morza.
Anorith --> Armaldo
348. Armaldo Typ: Kamień /
RobakOpis: Jego ciało chronione przez twardy pancerz jest bardzo silne. Przebija ofiarę swoimi pazurami, a następnie zjada.
Anorith -->
Armaldo349. Feebas Typ: Woda Opis: Wyśmiewany za swój nędzny wygląd i ignorowany przez naukowców. Żyle w zarośniętych zielskiem stawach.
Feebas --> Milotic (Maxymalnie piękny)
350. Milotic Typ: Woda Opis: Milotic jest olśniewająco piękny. Ci, którzy go ujrzeli mówią, że zapomnieli swe wojownicze dusze.
Feebas -->
Milotic (Maxymalnie piękny)
351. CastformTyp: Normalny Opis: Posiada umiejętność zmieniania się w słońce, kroplę deszczu lub płatek śniegu w zależności od aktualnej pogody.
BRAK352. Kecleon Typ: Normalny Opis: Zmienia kolor ciała, by dostosować się do otoczenia. Zmienia kolor także, gdy jest szczęśliwy lub smutny.
BRAK353. Shuppet Typ: Duch Opis: Uwielbia karmić się uczuciami typu zawiść i złośliwość. Wyczuwa ludzkie emocje swoim rogiem.
Shuppet --> Banette
354. Banette Typ: Duch Opis: Silne uczucie nienawiści zmienia marionetkę w Pokemona. Gdy otwiera swe usta, uchodzą z niego złe moce.
Shuppet -->
Banette 355. DuskullTyp: Duch Opis: Czyni się niewidzialnym i cicho podkrada się do ofiary. Posiada umiejętność przenikania przez grube ściany.
Duskull --> Dusclops
Dusclops --> Dusknoir (Ubranie "Śmierci")
356. Dusclops Typ: Duch Opis: Jego ciało jest zupełnie puste. Gdy otwiera paszczę wchłania wszystko jakby był czarną dziurą.
Duskull -->
Dusclops Dusclops --> Dusknoir (Ubranie "Śmierci")
357. Tropius Typ: Trawa /
Lot Opis: Żyje w tropikalnych dżunglach. Pęk owoców wokół jego szyi to przysmak. Owoce dojrzewają dwa razy w roku.
BRAK358. ChimechoTyp: Psycho Opis: Podróżuje unosząc się na wietrze. Zręcznie używa swego długiego ogona do łapania orzechów i jagód, które uwielbia jeść.
Chingling -->
Chimecho (Szczęście nocą)
359. Absol Typ: Mrok Opis: Występuje w miejscach, gzie przeczuwa nadejście naturalnych katastrof. Przez to jest postrzegany, jako sprawca nieszczęść.
BRAK360. Wynaut Typ: Psycho Opis: Woli poruszać się w grupach z innymi. Śpią w jaskiniach w zwartych grupkach.
Wynaut --> Wobbuffet
361. Snorunt Typ: Lód Opis: Mówi się, że dom odwiedzony przez Snorunta rozkwita. Może on wytrzymać temperaturę minus 150 stopni Fahrenheita.
Snorunt --> Glalie
Snorunt --> Froslass (Kamień Brzasku)
362. Glalie Typ: Lód Opis: Jego ciało zbudowane jest z lodu, którego nie można stopić, nawet ogniem. Może natychmiast zamrozić wilgoć zawartą w powietrzu.
Snorunt -->
Glalie 363. Spheal Typ: Lód /
Woda Opis: Jego ciało jest pokryte miękkim futrem. Futro chroni go przed zimnem, gdy toczy się po lodzie.
Spheal --> Sealeo --> Walrein
364. Sealeo Typ: Lód /
Woda Opis: Nowe przedmioty poznaje dotykając je nosem. Bawi się obracając Spheal-a na swym nosie.
Spheal -->
Sealeo --> Walrein
365. Walrein Typ: Lód /
Woda Opis: Pływa przez mroźne morza roztrzaskując lodowe kry swymi długimi kłami. Jest chroniony przez swój ochrypły ryk.
Spheal --> Sealeo -->
Walrein 366. Clamperl Typ: Woda Opis: Jest chroniony przez solidną muszlę. Raz w życiu tworzy wspaniałą perłę.
Clamperl --> Huntail (głębinowy ząb)
Clamperl --> Gorebyss (głębinowa skała)
367. Huntail Typ: Woda Opis: Żyje w głębokich morzach, gdzie nie dociera światło. Rozświetla swój mały, podobny do ryby ogon by zwabić ofiarę.
Clamperl -->
Huntail (głębinowy ząb)
368. GorebyssTyp:Woda Opis: Jego opływowy kształt jest nadzwyczaj piękny. Za pomocą smukłych ust, żywi się wodorostami rosnącymi między skałami.
Clamperl -->
Gorebyss (głębinowa skała)
369. RelicanthTyp:Woda /
Kamień Opis: Pozostaje niezmieniony od 100 milionów lat. Został odkryty podczas badań morskich głębin.
BRAK370. Luvdisc Typ:Woda Opis: W czasie okresu godowego, niezliczone Luvdisc'e gromadzą się wokół raf koralowych zmieniając szczyty fal.
BRAK371. Bagon Typ: Smok Opis: Twardą jak stal głową może rozwalać kamienie. Nie może się doczekać, aż wyrosną mu skrzydła by mógł latać.
Bagon --> Shelgon --> Salamence
372. Shelgon Typ: Smok Opis: Jego opancerzone ciało odbija wszystkie ataki. Ten pancerz jest bardzo twardy, jednakże czyni go ciężkim i nieco ospałym.
Bagon -->
Shelgon --> Salamence
373. Salamence Typ: Smok /
Lot Opis: Rozwścieczony nie panuje nad sobą. Niszczy wszystko ostrymi pazurami i ogniem.
Bagon --> Shelgon -->
Salamence374. Beldum Typ: Stal /
Psycho Opis: Używa fal magnetycznych by zmienić formę. Wszystkie komórki jego ciała są magnetyczne.
Beldum --> Metang --> Metagross
375. Metang Typ: Stal /
Psycho Opis: Unosi się w powietrzu dzięki magnetyzmowi. Jego ciało jest tak wytrzymałe, że nawet po zderzeniu z samolotem nie zostaje zadrapane.
Beldum -->
Metang --> Metagross
376. Metagross Typ: Stal /
Psycho Opis: Jest utworzony z połączenia dwóch Metang-ów. Mówi się, że jego cztery mózgi przewyższają superkomputer.
Beldum --> Metang -->
Metagross377. Regirock Typ: Kamień Opis: Jest cały zbudowany z kamieni, bez śladu mózgu czy serca. Stanowi zagadkę nawet dla współczesnych naukowców.
BRAK378. Regice Typ: Lód Opis: Badania ujawniają, że jest zbudowany z tego samego rodzaju lodu, co znaleziony na South Pole.
BRAK379. Registeel Typ: Stal Opis: Jest mocniejszy, niż jakikolwiek metal. Jego twardość spowodowana jest przez podziemne ciśnienie przez dziesiątki tysięcy lat.
BRAK380. Latias Typ: Smok /
Lot Opis: Może telepatycznie komunikować się z ludźmi. Zmienia swój wygląd rozpraszając światło dolną częścią ciała.
BRAK381. Latios Typ: Smok /
Lot Opis: Ma łagodny temperament i nie lubi walczyć. Lata szybciej niż samolot.
BRAK382. KyogreTyp: Woda Opis: Mówi się, że ten Pokemon poszerza morza powodując ulewne deszcze. Ma moc kontrolowania pogody.
BRAK383. Groudon Typ: Ziemia Opis: Ten legendarny Pokemon reprezentuje lądy. Zasypia po pokonaniu Kyogre.
BRAK384. RayquazaTyp: Smok /
Lot Opis: Żyje od setek milionów lat w warstwie ozonowej. Jego latająca forma wygląda niczym meteor.
BRAK385. Jirachi Typ: Stal /
Psycho Opis: Mówi się, że może spełnić każde szczere życzenie. Budzi się tylko na siedem dni co tysiąc lat.
BRAK386. Deoxys Typ: Deoxys
Opis: Gdy zmienia formę występują zorze. Przyjmuje ataki przez zmianę struktury komórkowej.
BRAK